نمایندگی و خدمات پس از فروش ایسوس، تعمیرات تخصصی گوشی ایسوس، تبلت ایسوس، لپ تاپ ایسوس

ممکن است گوشی هنگ کرده باشد و یک مشکل نرم افزاری داشته باشد در صورتی که از عدم وجود مشکل نرم افزاری مطمئن هستید سخت افزار آن را طبق راهنمایی های زیر بررسی کنید.

ابتدا بررسی کنید که مشکل از گارد یا گلس گوشی نباشد. سپس سوکت و مسیر مربوط به سوکت را چک کنید و در انتها آی سی تاچ را مورد بررسی قرار دهید.

ابتدا گوشی  با یک تاچ سالم چک شود. سپس سوکت مربوط به تاچ بررسی شود. قطعات مربوط به مسیر سوکت تاچ تا آی سی تاچ بررسی شود و در نهایت آی سی تاچ تعویض شود.

ممکن است این مورد مربوط به هنگ کردن گوشی باشد بنابراین ابتدا نرم افزاری بررسی و دستگاه فلش شود در صورتی که هنوز مشکل باقی است سوکت مربوط به تاچ را بررسی و سپس قطعات مربوط به سوکت تاچ تا آسی تاچ تعویض شود.

ابتدا گوشی را با یک تاچ سالم چک کنید.سپس سوکت مربوط به تاچ بررسی شود. و بعد قطعات مربوط به مسیر سوکت تاچ تا آی سی تاچ بررسی شود. در نهایت مجبور به تعویض آی سی تاچ هستیم.

2.5/5 (2 رای)
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با نمایندگی ایسوس