نمایندگی و خدمات پس از فروش ایسوس، تعمیرات تخصصی گوشی ایسوس، تبلت ایسوس، لپ تاپ ایسوس

بعد از اینکه از سلامت باترى مطمئن شدید گوشى را به منبع وصل کنید و پاور کنید. میزان  جریان کشى گوشى به حل مشکل کمک میکند. درصورتیکه هیچ جریانى کشیده نشود میتواند مشکل از کلید پاور یا فلت آن و کانکتور باترى باشد و یا اینکه فیوزها و قطعات سر راه آنها را چک کنید. سپس مدار تغذیه و آى سى تغذیه چک شود. اگر با زدن پاور جریان زیادى کشیده شود اتصالى در مدار وجود دارد که اکثرا قطعه داغ مى شود. آن قطعه را تعویض کنید. اگر جریان ١/. تا ٢/. کشیده شود مشکل از cpu دستگاه میباشد.

ابتدا باترى دستگاه چک شود سپس دستگاه را فلش کنید. ممکن است ایراد از cpu نیز باشد.

ابتدا باترى دستگاه چک شود سپس آى سى واى فاى، بلوتوث تعویض گردد.

ابتدا باترى دستگاه چک شود سپس آى سى pf تعویض گردد. احتمال اتصال سنسور تماس هم وجود دارد.

دستگاه را فلش کنید.

ممکن است باترى در جاى خود شل باشد و یا کانکتور باترى شُل شده باشد و یا لحیم سردى دارد.

دستگاه را فلش کنید.

درصورت امکان گوشی را فلش کنید. در صورت عدم رفع مشکل هارد دستگاه معیوب است.

ابتدا دستگاه فلش شود. در صورتی که مشکل حل نشد، هارد دستگاه را تعویض کنید.

ابتدا باترى گوشى را چک کنید سپس به لحاظ نرم افزاری آن را بررسی کنید.

3.5/5 (4 رای)
ارسال نظر
verification
واتسآپتماس با نمایندگی ایسوس